.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شمال نیوز بررسی می کند؛
تداوم نابسامانی در میدان امام(ره) ساری
شاید بارها و بارها از نابسامانی موجود در این میدان در رسانه های مختلف گفته شده و حتی سایت خبری تحلیلی شمال نیوز در حد وسع خود به مواردی مرتبط با این نابسامانی ها اشاره داشته است.اما اینبار این سایت قصد دارد...
تداوم نابسامانی در میدان امام(ره) ساری

بدون شک میدان امام(ره) ساری را باید یکی از میادین معروف استان مازندران نامید.
میدانی که چنانچه مسافری از غرب استان قصد ورود به مرکز مازندران را داشته باشد بناچار از آن باید گذر نماید.شاید بارها و بارها از نابسامانی موجود در این میدان در رسانه های مختلف گفته شده و حتی سایت خبری تحلیلی شمال نیوز در حد وسع خود به مواردی مرتبط با این نابسامانی ها اشاره داشته است.اما اینبار این سایت قصد دارد نابسامانی های این میدان را در غالب چند گزارش اعلام نموده تا مسئولین امر نسبت به حل این معضل آشکار تصمیمات شایسته ای اتخاذ نمایند.
شاید یکی از مشکلات اساسی که در میدان امام(ره) ساری وجود داشته و به راحتی قابل رویت باشد وجود مسافربرهای شخصی است که نسبت به حمل و نقل مسافرین اقدام می نمایند.
اگر به جای جای این میدان رجوعی داشته باشیم در هر قسمت از آن وجود مسافربرهای شخصی را می بینید که براحتی برای مسیرهای بابل،قائمشهر،بهشهر،نکا،چالوس،تنکابن،و حتی تهران مبادرت به گرفتن مسافر می نمایند.
همه این موارد در حالی اتفاق می افتد که در این میدان پاسگاه راهنمایی و رانندگی نیز مستقر بوده اما علیرغم حضور مامورین،این افراد ضمن انجام تخلفات متعدد از قبیل پارک در مناطق ممنوعه،ایجاد ترافیک،سرو صدای زیاد و بوق زدن های ممتد مبادرت به حمل مسافر می نمایند.
نکته تاسف بار دراین بین حضور رانندگانی است که از حداقل فاکتور های لازم برای حمل مسافر برخوردار نبوده و از همین منظر مشکلات منعددی را تا کنون بوجود آورده است.
در نامه ای که از سوی رییس پلیس راه راهور ناجا به روسای پلیس راه استان های سراسر کشور در مورد خودروهای مسافر بر پلاک شخصی صادر شده آمده است:
برابر اطلاع واصله علیرغم حضور و فعالیت خودروهای سواری پلاک کرایه که مکمل اتوبوس ها و مینی بوس های مسافربری عمومی می باشند در برخی از محورهای کشور خودروهای پلاک شخصی همچنان در امر جابجایی مسافر فعالیت می نمایند و متاسفانه مامورین هم حساسیت لازم جهت اعمال قانون و برخورد با این خودروها را ندارند و...
از طرفی ماده 203 آیین نامه راهور نیز بر ممنوعیت قانونی فعالیت این دسته از رانندگان اذعان داشته است.
یکی از رانندگان خطی مسیر ساری به چالوس در گفتگو با خبرنگار شمال نیوز گفته چندین بار فعالیت غیر قانونی مسافربرهای پلاک شخصی را به مسئولین ذیربط از جمله فرمانداری ساری و نیروی انتظامی بصورت حضوری و کتبی گزارش داده ایم اما مسئولین هیچ اقدام بازدارنده ای نکرده و این رانندگان براحتی به حمل مسافر از میدان امام (ره) به شهرستان چالوس و غرب استان می پردازند.
حتی چندین بار این رانندگان متعرض رانندگان خطی این مسیر شده و به ضرب و شتم آنان پرداختند.وی خطاب به مسئولین امر گفته چرا نباید مانع از فعالیت این رانندگان شد؟آیا اگر خدای ناکرده برای مسافران اتفاق ناخوشایندی افتاد این مسئولین پاسخگو هستند؟
یکی از رانندگان خط ساری به بابل نیز به خبرنگار شمال نیوز گفته بنده برای اینکه اجازه فعالیت بر ماشین خطی را پیدا کنم نزدیک به چهارده آیتم از قبیل عدم سوء پیشینه،عدم اعتیاد،کارت سلامت،کارت هوشمند،کارت هلال احمر و....را دریافت کرده ام.در حالیکه رانندگان مسافربر شخصی بدون هیچگونه محدودیتی اینکار را انجام می دهند.از طرفی ما مجبور به پرداخت حق عضویت بوده و تمامی موارد قانونی را باید مو به مو انجام دهیم اما آنها چه؟
رانندگان مسافر بر پلاک شخصی حتی در ماشین های خود مبادرت به استعمال سیگار می نمایند،از موسیقی های مبتذل استفاده می کنند حتی چند مورد را می شناسم که ماشین آنها بیمه نیستند اما آیا این موارد را می توانید در ماشین های پلاک کرایه مشاهده کنید؟
راننده دیگری نیز گفته همیشه مامورین به ما گیر می دهند جالب اینکه به ما می گویند شما باید در ترمینال مسافر سوار کنید اما اگر هر ساعت از روز به میدان امام(ره)بیایید می بینید که راننده های پلاک شخصی آزادانه به حمل مسافر می پردازند.
من می خواهم از مسئولین استان بپرسم آیا واقعا"این مشکلات را در این میدان ندیده اند؟پس چرا فکری برای حل آن نمی کنند؟

این گزارش ادامه دارد...


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 2 آبان 1390
,مسئولینی که نتونستند این مشکل ابتدایی را حل کنند اونوقت میخان مشکلات بزرگتر را حل کنند
نا شناس 2 آبان 1390
من خودم شاهد چاقو کشی رانندگان ساری به تهران که دور میدان امام هستند بودم.فکر هم نمی کنم کسی جرات داشته باشه جلوی کار غیر قانونی آنها را بگیرد
برزو 2 آبان 1390
اگر من بخواهم پنج دقیقه انجا منتظر مسافرم که ازراه دور می اید بایستم جریمه میشوم ولی مسافرکشها که از دوستان مامورین هستندوشاید... شبانه روز پارکند
حسین 2 آبان 1390
مشکل خود شرکتهای تعاونی حمل مسافر و رانندگانشون هم هستن چون با وجود ترمینال غرب(بلوار پاسداران)باز هم اصرار بر حمل مسافر از دور میدون امام دارن و البته مسافرا که توجهی به وجود ترمینال ندارن
نا شناس 2 آبان 1390
پس بايد نتيجه گرفت شهرداري و شوراي شهر ساري اصلا اصلا اصلا در ترافيك ميدان امام مقصر نيستند !!! به شهرداري چه ارتباطي داره تا تاكسي ها دو ميدان جمع شوند پشت هم قطار راه بندازن ؟ به شهرداري و اعضاء شوراي شهر ربطي نداره تا بانكها و موسسات مالي دور ميدان يك سانتي متر هم كه عقب نشيني نكردند هيچ چند متري هم به بهانه فضاي سبز پيشروي داشته باشند ؟ به شهرداري و شوراي شهر مربوط نيست سه راهي جويبار (دانشگاه) تاجاده قائمشهر بازگشايي بشه تا اين همه كاميون و تريلي كه از تمام كشور براي عبور مي آيند به ميدان امام وارد نشن ؟ به شهرداري و شوراي شهر ارتباطي نداره تا براي اينكه اين همه مسافر به علت عرض كم پياده رو هاي دور ميدان وارد خيابان نشود حداقل يك پله برقي دور ميدان نصب بكنه ؟ به شهرداري و شوراي شهر چه ربطي داره با اين همه ادارات دور ميدان و كنار گوشه هاي يك پاركينگ براي مراجعه كننده هاي بدبخت در نظر بگيره ؟از شهردار و اعضاء شوراي شهري كه سر رفتن به سفر هاي خارجي و استخدام فاميل ها و وابستگان و كار براي پيمانكاران منتسب به خود و سالن ساختن و رايگان در اختيار فاميل هاي خود قرار دادن و پول ميليوني به دانشگاه براي مدرك گرفتن و دعوا سر رفتن به كميسيون ماده صد و درگيري براي آسفالت خيابانها و روستاهايي كه به آنها راي دادن و ............. واقعا انتظاري بيشتر از اين بايد داشته باشيم !!!
نا شناس 2 آبان 1390
از آقاي مهندس هاشمي معاون عمراني استاندار بايد سئوال كرد احداث پل و يا زيرگذر براي ميدان امام واجب تر است يا براي .... ؟؟؟چرا استاندار و معاونين استاندار يك بار براي هميشه يك اعتبار مشخص به ساري اختصاص نمي دهند تا اين مشكلات حل شود ؟؟؟ چرا بايد مردم شهر ساري اين هزينه ها را پرداخت نمايند ؟؟؟ چرا بايد شهرداري از مردم شهر ساري پول بگيرد و پل در كمربندي و بيرون شهر بسازد در حالي كه اين پول ها بايد بر اساس قانون جهت خدمات به شهروندان هزينه گردد؟؟؟ تا كي بايد شهردار و اعضاء شوراي شهرساري براي خوش خدمتي از جيب مردم ساري براي آقايان خرج كنند ؟؟؟
نا شناس 2 آبان 1390
وقتی یک شبه اون نماد اسب ها جمع میشه می تونه چند روزه این معضل رو حل کنند
اول اینکه مسیر ورودی کمربندی از جاده قائمشهر به سمت نکا وارد شهر نشن
دوم میتونن یک گودبرداری انجام بدن از روبروی نیروی انتظامی تا روبروی شرکت برق برای ورودی کسانی که می خوان داخل شهر بشن
سوم اینکه برای مسافرینی که می خوان به سمت جنوب شهر برن مسیر دسترسی از سمت صداو سیما ساختمانهای اون منطقه رو بخرند و خیابان سازی کنند
چهرم اینکه مسیر میدون تا سه راه جویبارو 2 طبقه کنند
Saeed 2 آبان 1390
دو طبقه كردن نيازي نيست چون بالاخره مسير سه راه جويبار تا اداره آبياري باز ميشه و بلوار مورد نظر خلوت تر ميشه.
طرح ساخت تونل زير ميدون هم موردنظر بود كه ظاهرا به دليل وجود آب هاي زير زميني منتفي شد.
نا شناس 3 آبان 1390
بهترین گزینه بازگشایی کمربندی شمالیه که وزارت راه زیر بار هزینههاش نمیره در صورتی که پشت هم بودجه برای کمربندی بابل داره هزینه میشه
امیری 3 آبان 1390
برادرمن .مشکل میدان امام فقط وجوداون اسبهای سرکش بود که برداشتند حلادیگه فکرنکنم مشکلی باشه .اینقدرسخت نگیرین
نا شناس 3 آبان 1390
غفاری هستم چرا صادقیان شهردار نمیشود او اماده خدمت است و قبلا شهردار نکا بوده صادقیان محبوب قلبها شعبان خدادادی
همشهری 3 آبان 1390
برای هزینه های عمرانی ملی و فرا شهری در مرکز استان باید از جیب مردم ساری هزینه شود (مانند ساخت پل ولیعصر،کمربندی شمالی، روگذر ورودی شرقی، روگذر ذغالچال (شرکت نفت)و ... که شهرداری از جیب مردم هزینه آنها را بعهده گرفته) در حالیکه در شهرهای کوچکتر از بودجه های استانی استفاده می گردد (مانند کمربندی بابل و پل روگذر ) چه کسی باید جواب این اجحافات به مردم را بدهد، نمایندگان مجلس و شورای شهر و سایر مسئولین مرکز استان و استانداری چه می کنند؟
منصف 3 آبان 1390
سلام نويسنده مطلب چقدر خوب بود در مورد ترافيك ميدان امام صحبت ميكردي نه مشكل مقطعي مسافركش ها ،، واقعا باعث تاسف شديد هست كه چنين استاندار و معاون عمراني استاندار و فرماندار بي توجهي در اين دوره داريم ، ميداني كه مركز شاهراه شهري و كشوري هست ميداني كه هر روز ترافيكه هر روز هزاران بلكه ميليونها ليتر بنزين بي جهت مي سوزه ولي هيچ مسئولي بهش نگاه نميكنه واقعا چرا ، فاصله سه راه جويبار تا آب منطقه كمتر از سه كيلومتر هست باعث شرمندگي كه اين همه مسئول نميتوانند سه كيلومتر راه احداث كنند انوقت داعيه گردشگري و توسعه و از همه بدتر احداث بزگراه رو درياي رو دارن واقعا كه خيلي رو دارين واقعا
نا شناس 3 آبان 1390
جالبه استانی که مرکز استانش کمربندی نداره استاندار و دار و دستش ادعای بزرگراه ساحلی و دوطبقه و در کنارش راه آهن میکنن هم استانیهای معترض به اینکه میگن ساری حق ما رو میخوره کجان؟
لطفی 4 آبان 1390
چرا تا به مشکل بر میخورید سریع بابلی ها رو خطاب قرار میدهید ؟ در حالی که بابلی ها اصلا به شما و شهر کوچکتان توجهی ندارند .
جای این کینه و دشمنی ها کمی به فکر شهر کوچک و عقب افتاده خود باشید تا از این حال و روز اسف بار خارج گردد .
نا شناس 4 آبان 1390
یاد اسب ها بخیر.........
ساروی 5 آبان 1390
آقای بابلی ( از شهر کوچک بابل) اگر به شهر بزرگتر از شهر خودت (ساری) توجهی نداری پس چرا دائما به خبرهای مربوط به اون سرک می کشی و کامنت می گذاری ، شاید فکر می کنی با این کارها می تونی بابل کوچولوی خودتو مطرح کنی، البته مطمئن باش با این دست و پا زدنها ذره ای از عقب موندگی و حقارت بابل نسبت به ساری کم نمی شه و نخواهد شد.
لطفی 5 آبان 1390
جناب ساروی که نمیدانی از شدت کینه و حسادت نسبت به بـابـــل بـزرگ و با عظمت چیکار کنی و چه جملاتی را بکار ببری ! شهرستان مرکزی ، محوری و مهم بـابـــل ، بـزرگترین و پرجمعیت ترین شهرستان استان میباشد . خودتان را تکه تکه کنید ، باز کلانشهر بـابـــل شهرستان اول استان میباشد .
تا کور شود . . هر آنکه نتواند دید
ساروی 5 آبان 1390
جناب بابلی، نه اینجانب و نه ساروی ها هیچ وقت از بابل و بابلی کینه ای نداشته و نداریم، این توهمات شماست که چنین ذهنیتی را برایتان ایجاد کرده، اصولا هیچوقت قویترها و بزرگترها نسبت به ضعفا و کوچکترها کینه ندارند، در صورتی که جنابعالی و امثالتان دائما در این صفحه و آن صفحه و این سایت و آن سایت جستجو می کنید و تا خبری از ساری می بینید بسرعت دست به کار شده و کامنتهایی پر از عقده و کینه و حسادت نسبت به مرکز استانتان می نویسید(البته از جملات و لحن ... همین کامنت اخیر هم می توان به خیلی چیزها پی برد) که جدا باید برایتان متاسف بود (لطفا خبرهای پیشین همین سایت در مورد ساری را جستجو کرده و به کامنتهای آن مراجعه نمایید، آنگاه همین کار را در مورد خبرهای مربوط به بابل انجام دهید و خودتان قضاوت نمایید) البته شهرستان بابل مسلما از هر نظر کوچکتر و پایین تر نسبت به ساری می باشد و خودتان خیلی خوب به این نکته واقف و آگاهید و در دلتان حرفهای بنده را تایید می نمایید، نکته دیگر اینکه نیازی نیست حضرتعالی خودتان را تکه تکه نمایید(که در بالا بدان اشاره کردید) لطفا سری به سایتهای مرجع آماری بزنید تا متوجه شوید که اوضاع از چه قرار است تا دیگر بدون منبع و دلیل و از روی توهم یا تعمد آمارهای غلط و ساختگی ارائه نداده و خود را بیش از این کم اطلاع و ... جلوه ندهید.
لطفی 7 آبان 1390
جواب ..... خاموشیست . .
بابلی های با شخصیت ترجیح میدهند ، در برابر بیگانگان سکوت اختیار کرده و فقط به شهر و دیار خود فکر کرده و زمینه را برای رشدو شکوفایی آن مهیا کنند
شما بهتره بشینی در این سایت و سایت های دیگر نظر بگذاری !
براری 7 آبان 1390
دلتون خوشه مرکز استانید !!
چه ویژگی هایی دارید که از شما به عنوان مرکز استان نام ببرند ؟
خودتان خجالت نمیکشید نام مرکز استان را میبرید ؟
آخه یه چیزتون باید به مرکزیت یک استان بخورد یا نه ؟!
ما که هرچی فکر میکنیم، چیزی نمی بینیم !
شاید لیاقت میخواهد که ما نداریم !
شاید هم چشم بصیرت !

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.082 seconds.